Všeobecné podmínky pro zprostředkování pobytů upravují vzájemné smluvní vztahy mezi zprostředkovatelem - MVDr.Jarmila Nešporová, cestovní agentura NN, kpt.Jaroše č.79, Tábor 390 03 IČO : 40698629 (dále jen CA) a uživateli služeb (dále jen Zákazník) v souladu s právním řádem České republiky. Zákazník uzavřením smlouvy prohlašuje, že je pověřen ostatními spoluúčastníky pobytu k uzavření smlouvy.
Pobyt lze objednat vyplněním závazné objednávky na našich internetových stránkách, e-mailem, popř. telefonikcy. Délka pobytu v hlavní sezoně je minimálně 1 týden, kratší pobyty jsou možné po dohodě s CA. Pobyty začínají v sobotu - příjezd mezi 14.00 - 18.00, ukončení v sobotu do 10. hod., pokud není domluveno jinak. Osoby mladší 18 let musí doprovázet dospělá osoba.
Ceny služeb jsou sjednány dohodou podle atraktivnosti prostředí, kapacity a vybavenosti objektu, cenových požadavků majitele. U většiny objektů se platí ubytovateli skutečně spotřebovaná elektrická energie nebo plyn, popř. tuhá paliva.Podle vyhlášky místního úřadu, kde se objekt nachází, jsou zákazníci povinni zaplatit rekreační poplatky, které se pohybují v rozmezí 10 - 20 Kč na osobu a den. Ubytovatel má právo vyžadovat kauci při nástupu pobytu (do 2 000,- Kč). Kauce se vrací při ukončení pobytu pokud nedošlo k poškození majetku ubytovatele. Dále může majitel vybírat poplatek za psa, za půjčení lodi, kola apod.
Zákazník má právo reklamovat případné závady na objektu a žádat nápravu. Pokud není náprava možná, lze poskytnout slevu nebo navrácení poměrné částky za nevyčerpaný pobyt.
Zákazník je povinen odevzdat objekt ve stejném stavu, v jakém jej převzal - tzn. uklizen a nepoškozen. Zvlášť je požadováno umyté nádobí, kuchyňské spotřebiče, lednice. grilovací rošty, WC. Pokud tak neučiní, ubytovatel se může domáhat přiměřené náhrady škody, kterou je možno uplatnit odpočtem ze zaplacené kauce. Za neuklizený objekt bude účtováno 500,-kč.
Platební podmínky při objednávce do 30.5.2024
Klient uhradí 30 % uvedené částky na faktuře do termínu splatnosti faktury. Druhou část uhradí nejpozději 20 dní před nástupním termínem.
U objednávek provedených v r.2023 na termín pobytu v r.2024 stačí uhradit pouze rezervační jistinu ve výši 1 500 Kč. Doplatek, do 30 % z celkové částky, pak do 30.01.2024 a zbytek do 20 dnů před termínem nástupu.
Platebních podmínky od 30.5.2024
Nevyžadujeme zálohy na pobyt a budeme rezervovat objednané termíny okamžitě po obdržení závazné objednávky až do data splatnosti faktury. Splatnost faktury bude nejpozději 30 dní před nástupním termínem. Při objednávce v kratší době než 30 dní před nástupním termínem bude splatnost faktury přiměřeně zkrácena.
V případě objednávky "na poslední chvíli" uhraďte prosím celou částku tak, aby byla připsána na účet cestovní agentury před nástupním termínem. K převodu finančních prostředků použijte bankovního převodu nebo platbu na pokladně ČSOB (nezasílejte prosím z časových důvodů poštovní poukázkou). Je možná i přímá platba v hotovosti na adrese cestovní agentury po předchozím oznámení na telefonu: 381 233 162 , nebo fax: 381 231 647.
Po obdržení celé platby zašleme písemně nebo e-mailem Ubytovací poukaz s kontaktem na majitele, adresou objektu, popisem cesty a dalšími informacemi. V případě nástupu většího počtu osob k pobytu, než je uvedeno na Poukazu, má majitel právo osoby nad dojednaný počet neubytovat.
Platby za pobyt zasílejte na bankovní účet:
Československá obchodní banka
pobočka v Táboře
účet: 231102258/0300
Zákazník má právo od smlouvy odstoupit výhradně písemnou formou. Účtujeme poplatek 1 000,- Kč.
Mezi 30. a 11. dnem ... 50 % z ceny pobytu
Mezi 10. a 4. dnem ... 80 % z ceny pobytu
Od 3. dne před nástupem 100 % ceny pobytu
V případě, že za sebe Zákazník zajistí náhradu, storno poplatky neplatí. Bankovní poplatky spojené s navrácením finančních prostředků budou odečteny z vracené částky.
Reklamační podmínky pro zprostředkování pronájmu soukromých chat a chalup a privátů v domě majitele.
- Klient má právo na reklamaci pokud nedošlo k dodržení podmínek dle nabídky.
Majitel zodpovídá za technický a hygienický stav objektu, jeho vybavenost.
- Klient je povinen případné nedostatky nebo závady bez odkladů hlásit majiteli nebo provozovateli objektu, aby mohla být učiněna náprava co nejdříve na místě. Pokud nevyřeší nápravu s majitelem nebo provozovatelem, je povinen ihned hlásit nedostatky a závady agentuře (kontakt je uveden na ubytovacím poukaze).
Pokud se nepodaří sjednat nápravu na místě, sepíše zákazník s ubytovatelem Protokol o reklamaci s datem vyhotovení a podpisy obou stran, zašle jej na adresu CA a tuto skutečnost oznámí ihned telefonicky na CA. Pokud to klient neučiní, nelze tyto nedostatky (úklid, vybavení apod.) objektivně posoudit a reklamovat.
- Reklamaci je klient povinen uplatnit bez zbytečných odkladů, v zákonné lhůtě a písemnou formou.
- Reklamaci může uplatnit pouze osoba, která uzavřela smlouvu o zprostředkování pronájmu (formou objednávky pobytu).
- O vyřízení reklamace bude klient informován v zákonné lhůtě, a v případě oprávněnosti reklamace má klient právo na poskytnutí přiměřené náhrady. O oprávněnosti reklamace rozhoduje výhradně majitel pronajímaného objektu a provozovatel zařízení, ve kterém byly zajištěny objednané služby.
CA oznámí výsledek šetření Zákazníkovi písemně do 30 dnů. CA nezodpovídá za případné zastavení provozu koupališť, lyžařských vleků, restaurací a dalších služeb, které nemohla předvídat. Pokud je na objektu voda čerpána z vlastního zdroje, nemusí být pitná.
CA je oprávněna pobyt zrušit, jestliže je uskutečnění pobytu ohroženo mimořádnou událostí, kterou nebylo možno předvídat. V tomto případě nabídne Zákazníkovi adekvátní náhradu nebo vrátí jím zaplacenou částku.
V ceně zprotředkovaných pobytů není obsaženo pojištění.
Klient používá objekt jeho zařízení a vybavení včetně i dalšího vybavení a zařízení zapůjčenoho klientu na jeho žádost majitelem a to i za úplatu na vlastní nebezpečí.
10. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů GDPR
Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování
Klient bere na vědomí, že pro účely uzavření smlouvy formou faktury a jejího
následného plnění (zpracování objednávky, zaslání pokynů k nástupu,
zaslání informace o objednávce majiteli objektu) a případného řešení práv
z vadného plnění (reklamací) MVDr. Jarmila Nešporová Cestovní agentura zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje
v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo.
Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst.
1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je klient.
Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů
MVDr. Jarmila Nešporová se zavazuje osobní údaje klienta neposkytnout jiným
subjektům než následujícím:
a) společnosti, zajišťující služby provozování Cestovní agentury MVDr. Jarmily Nešporové, tzn.Chatař s. r.o. Alena Klimešová Chatař, Podkrkonošské cestovní agentury Dany Malinové
b) smluvnímu dopravci (Česká pošta), za účelem dodání smlouvy a pokynů k
nástupu, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno,
příjmení, doručovací adresa
Doba uložení
Osobní údaje budou MVDr. Jarmilou Nešporovou cestovní agenturou uloženy po dobu nutnou ke
splnění zprostředkovatelské smlouvy (zpracování objednávky, zaslání pokynů),
dále po dobu zákonné reklamační lhůty.
Klient bere na vědomí, že MVDr. Jarmila Nešporová Cestovní agentura má dle § 31 zákona o
účetnictví (č. 593/1991 Sb.) povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy
(faktury, smlouvy) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se
týkají (to znamená, pokud objednáte zprostředkování pronájmu chaty či chalupy
v průběhu roku 2018, musí být faktura, smlouva uchována do konce roku 2024).
MVDr. Jarmila Nešporová Cestovní agentura má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě
daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud objednáte pobyt na rok 2024, musí
být faktura a smlouva pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2026).
Smlouva obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení, adresu, email,
telefonní kontakt.
Klient bere rovněž na vědomí, že MVDr. Jarmila Nešporová Cestovní agentura má dle § 35 zákona
o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.), povinnost uschovat daňové doklady
po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to
znamená, pokud objednáte pobyt na rok 2024, musí být faktura i smlouva
uchována do konce roku 2033).
Práva klienta ve vztahu k osobním údajům
Klient dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:
- na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od MVDr. Jarmily Nešporové Cestovní
agentury Chatař potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou
zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním
údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
- na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k
účelům zpracování má klient právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i
poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
- na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez
zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se klienta týkají, jakmile již
nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný právní důvod
pro jejich další zpracování;
- na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18
GDPR;
- na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
- vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.
MVDr. Jarmila Nešporová Cestovní agentura poskytne klientovi na žádost informace o přijatých
opatřeních v každém případě nejpozději do 15 dnů od obdržení žádosti.
MVDr. Jarmiila Nešporová Cestovní agentura se zavazuje poskytnout klientovi v případě, že využije
své právo na přístup k osobním údajům, bezplatně kromě první kopie
zpracovávaných osobních údajů také bezplatnou druhou kopii, pokud o ni klient
požádá.
V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má klient právo obrátit se
na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem,
a podat k němu stížnost.
Zákazník stvrzuje objednávkou pobytu, že těmto podmínkám rozumí a v plném rozsahu je akceptuje.
Tyto všeobecné podmínky pro zprostředkování pobytů vstupují v platnost dne 13.10.2009.
Změna výše zálohové platby vstupuje v platnost dne : 23.01.2014